Rensa, rensa, städa, städa, längta, längta

Storrensing på gång i mitt lilla hem. Hur mycket kläder kan man samla på sig egentligen? Nästa helg blir det att stå på himpaloppisen och bli av med allt förhoppningsvis. Dessutom räknar jag med att tjäna storkovan. KOM OCH KÖP Borde försvinna ner i förrådet men det tar emot så himla mycket när det är fint väder ute. Så därför städar jag istället, som att jag får någon sol på mig då?
Men längtar till nästa helg, loppis och utgång står på schemat då. Jag är redan laddad, hoppas laddningen inte försvinner men det ska den väl inte göra.
Längtar även så nåt otroligt efter att få upp persienner i mitt vardagsrum, det blit så himla varmt i rummet. Men hoppas på det i födelsedagspresent.
Sen kommer ju även två små hjärtan hem snart, både Sanna & Åsa kommer hem över sitt svinlånga sommarlov. Endast 2 veckor kvar nu, eller ja knappt det. Nice ska det bli!

Lurar på om jag ska lägga upp min balklänning på tradera med, men det tar ju emot lite. Det är ändå min balklänning. Vet ju att jag inte kommer använda den nån mer gång och nu tycker jag inte att det är speciellt fin men ändå. Ska suga lite på karamellen under dagen så får jag se om jag slänger upp den lite senare sen.

Balklänningen..

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Har lurat på det också men det är ett svårt val!

2011-05-22 @ 15:00:19
URL: http://juniojag.blogg.se/
Postat av: sandra

Va duktig du är som rensar =)

2011-05-22 @ 18:58:35
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback