Skräckfredagen

Idag, fredag den 13 brukar jag alltid bara jätte nojjig. Nästan sitta inne för att jag är lite sådär skrockrädd. Men icke idag inte.
Skola först, fick tenta resultatet och jag ägde! Fick en god marginal över G så det känns riktigt gött.
Tog tåget till Ida i linköping där det blev hamburgare, lite kolla lite på stan och avsluta med en glass. Nu är jag precis hemkommen från en joggingtur, som av någon konstig anledning gick as snabbt, 3,2-3,5 km (vet inte riktigt hur längt det är) på 17 minuter, va hände likosm?
Ikväll blir det att bara slappna av i soffan, känner jag mig själv så kommer jag somna ganska tidigt.
I morgon får vi se om det blir att åka ut till skärblacka, i goda vänners lag!

Trevlig kväll på er.

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback