Helg!

Äntligen är helgen här, inte för det varit så hård arbetsvecka för mig men ändå. Alltid skönt med helg!
Ikväll ska jag hämta bilen i sörpan och passar på att äta lite middag hos mamma & pappa. Jag är alltid så trött på fredag (som alla andra?) så det känns skönt att ta det lugnt.
I morgon blir det loppisrunda samt en tripp till Linköping för att träffa Petra & Frida. Blir en flådig 3-rätters och möjligen en utgång på det. Ser fram emot morgondagen.

Jag fick svar från ett företag jag sökt jobb på, som inköpare (såklart). Jag hade gått vidare i första gallringen, kan tänka mig att de där gallrade bort de som egentligen inte har någon behörighet att söka. Känns jäkligt kul ändå! De skrev att de skulle höra av sig igen när de gått vidare i rekryteringsprocessen, så hör de inte av sig i veckan så tänkte jag ringa torsdag eller fredag!

Nu, soooola!

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback