Överdrivet misstänksam?

Jag sitter inne och spanar lite på boende i Stockholm. Jag ska ju inte direkt flytta nu men kan va bra att kolla runt lite, så man vet vilka priser jag har att vänta mig om jag skulle flytta. Hittade denna annons:

Månadshyra: 2 950:- Antal rum: 1,5 Sundbyberg: Visa var
Bostadsform: Hyresrätt Boyta: 45 m² Gatuadress: Central
Typ: Lägenheter, Uthyres
Lägenheten är 45 kvm vill dela med en tjej. obs endast tjej.
Jag är 38 år kille är sällan hemma då jag jobbar Mycket och reser. Vill att du tar hand om städ och tvätt. Därav låg hyra, annars är hyran 3900 kr. Lägenheten är 3 min fr t bana och pendel. Mycket centralt.

Känns den inte lite konstig? Jag skulle då inte vilja flytta in. Undra om han tänker att jag ska tvätta hans tvätt med?

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback