Piercings i största allmänhet

Jag sitter och kikar på lite fakta om olika peircings, typ bilder på infekterade saker och en massa annat äckligt. Tanken slår lite varje gång "vad tänker folk med?". Visst att jag har fått några kommentarer om den jag har under läppen, men det är verkligen ingenting mot vad andra har.






Ja ni förstår temat, sjukt vad folk kan utsätta sig för. Just den sista när man har som en korsett antningen som på bilen eller på ryggen måste göra fruktansvärt ont. Det måste ju bli som en tryck på perrcingen hela tiden eftersom man snörar åt. Usch får typ ryningsar så fort jag kollar på bilden, ändå kan jag inte sluta titta.

Nu blir det snart hem och äta lite hos mamsi och papsi.

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback