Dåålig dag

Idag har varit en riktig skitdag, så känner att jag måste skiva av mig. Mest för min egen skull iofs, så jag får ut det ur mitt huvud.

Det började med en massa artiklar som det var brådis med. Jag har gått ut med offerförfrågan och fått svar, så jag skulle egentligen bara lägga köpet vidare till stackars Emma som får beställa en massa åt mig nu.
Då upptäcker jag att två olika personer gett mig olika anmodans nummer, så jag ringer upp till båda men ingen vill direkt ta ansvaret och skyller på varandra, ovanligt?
När jag listat ut hur det skulle vara så lägger jag köpet vidare, meddelar beställaren inom företag det och leverantören att order kommer inom kort.
Under den här tiden när jag inte kunde lista ut anmodans nummren blev det en hel del andra fågor. Jag tror jag kommit till det stadiet att jag har kommit in i det så pass mycket så jag börjar ifrågasätta allt, vilket kanske inte är till en fördel för mig.
Så the chef för det här projektet som jag köpte in till mialar min handledar och ber honom ta bättre hand om mig. Han hade precis kläckt ur sig innan att han hade dåligt samvete och jag sa att det var lugnt, vilket jag anser egentligen att det är. Så i morgon måste vi åka bort till hon som mailade ang. artiklarna från början och "reda ut det här".
Det visade sig såklart också att det var flera andra artiklar med samma artikelnummer som inte blivit beställda och skulle varit beställda redan i november förra året. Jag ska ju såklart inte ta på mig ansvaret för det men det gör jag ändå på något konsigt sätt. Det visade sig även att allt det här har blivit som det blivit för att vi (min handldare) missade att infoga en viktig kolumn i min design i affärssystemet.
Jag känner mig rätt arg, fast jag borde ju inte göra. Ska bli lite skönt men ändå jobbigt att förklara sig i morgon. Möjligt att jag känner ett ansvar men anser att det inte riktigt är mitt fel vilket blir en konstig blandning.
Vi får hoppas att detta inte ställer till det allt för mycket för Emma, isf får jag ju ta ett möte med henne med. Skulle iofs vara ganksa skoj eftersom vi är vänner och båda är "bara" inne på LIA.
Tillsammans med allt det här så har jag ju börjat på min nya diet och känner mig ganksa skör, så humöret tappar jag ganska snabbt när saker inte går som jag vill. Så helt enkelt en riktigt dålig dag fast att den egentligen inte varit dålig.

Tack & Hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi tar nya tag till imorgon - onsdag och lia-lunch väntar =) Oroa dig inte för mig, jag köper på som en galning haha! Kram och sov gott!

2012-01-31 @ 22:26:23
URL: http://emmasego.wordpress.com
Postat av: Sanna

Åh förstår om det varit kämpigt skruttan! Massa små oros moment men de blir nog skönt när du varit där och pratat lite idag! Sen är det ju faktiskt onsdag, lill lördag, snart helg och du har klarat tre dagar av dieten! <3

2012-02-01 @ 11:37:10
URL: http://juniojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback