Tisdag

Vilken dag. Vilken himla neutral och likgiltig dag.
Massor att göra på jobbet, massa stök att ta itu med. Ritningsmöte, offerter, benchmarking, anbud, brådis..orden och aktiviterterna bara snurrar runt i huvudet på mig. Hoppas jag kan hämta andan lite i morgon.

Fick även hem min halsduk idag som Sandra låna över jul som hon glömde lämna tillbaka. Då har jävulska posten totalt förstört den. Finns var en halsduk för 149 kr från H&M men det är ändå inte okej. Så om de förstör för mig så ska jag göra desamma för dem, ska ringa och skirka med min gälla röst och förstöra telefonistens öra. Spö ska hon ha!
Gjorde även dagens goda gärning o gick upp till granngubben. En mycket (vad jag tyckt innan) mystisk gubbe som röker pipa och spottar tobak hela dagarna. Han kom igår och sa att Helga, som är min avlidna mormors syster som nu for 5 våningar över mig fått en stroke o han var orolig. Idag ringde mamma och sa hur läget var så jag gick upp till honom o sa som det var. Han var super trevlig och inte alls mystisk. Han frågade om jag ville komma in på en kopp kaffe men jag tackade vänligt men bestämt nej. Han blev iaf glad att jag kom upp!

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback