Onsdag

I morgon åker jag till London, så himla nice ska det bli! Ska shoppa massa fint, hoppas mest på att hitta nån fin vårjacka. Jag måste även få gnälla lite, eller mer så himla typiskt att det händer mig.

Denna Londonresa har varit bestämd i nån månad..igår när jag satt i bilen så var det en tävling på East Fm där man kunde vinna biljetter till Beer Expo i Linköping tills på lördag. Jag visste ju att jag inte kunde gå men jag kunde svaret på frågan och tänke "hur ofta brukar jag vinna". Så jag skickar in, och vinner biljetter. De ringer, jag svarar inte för hade inte telefonen med mig. Nu skrev de på Facebook att jag vunnit o så är jag otacksam o tackar nej o de har redan skickat in det så jag kan inte ge biljetterna till nån annan. Känner mig oförskämd och otacksam. Fast jag vet att det inte är hela världen, men så jäkla typiskt när jag vinner nåt för en gång skull.

Den andra typiska grejen är att jag missar en prisförhandling med en av leverantörerna jag har kontakt med på jobbet. Ända sen jag började min praktik har jag frågat om att få vara med på en ren prisförhandling o självklart så är den när jag är borta. Jag hoppas verkligen det dyker upp nån mer chans under tiden jag har min praktik där..tiden börjar dock springa iväg.

Var tvungen att berätta om min missär, alltid skönt att skriva ner det för då känns mina "problem" rätt så små och patetiska. Nu ska jag packa klart inför avresa i morgon!

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Lisa Tuvéne

Hej jossi, jag brukar läsa din blogg ;) Men har inte kommenterat,hihi. Kul och läsa hur det går för dig på LIA. Jag känner med att tiden springer iväg ;( Hade velat få ut mer av min LIA.. men men. Hoppas det blir superkul i London och shoppa så mycket som det bara går!

Du vinner säkert en annan tävling som är mycket bättre ;)

2012-03-15 @ 08:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback