Kicken, vart tog du vägen?

oj oj oj varför finns det ingen ork i min kropp? är helt slut, motivationen till allt är nere på botten.
Dagen har bestått av en fika med Ida och en massa förberedelser till min syster kalas och slutligen ett födelsedagskalas. Nu finns det inget kvar av mig men ska ge mig ut på en promenad snart.
Vet inte om det är en blandning av en massa människor som suger energi, oro, stress i skolan, hård träning och våren med tanke på allt som kommer innnan pollenet, typ hassel eller va det är eller gräspollen på nåt sätt.
Denna vecka blir det inte lika hård träning, känner att jag måste ta det lite lugnt ett tag så kroppen hinner med och ta skolan i första hand.

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: sandra

duktig du varit ändå. hunnit med massor =)De närmsta dagarna kommer gå fort fort fort men det är det värt..

2011-04-11 @ 12:51:00
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback