Ajjebjörn

Nu är det helg! Det ska bli underbart skönt. Idag blir det lugnt, har varit på stan en snabbsväng, plockat lite hemma och nu funderar jag på vad jag ska äta ikväll. Inte så hungrig men borde äta nåt. Unnade mig även att sätta in 100 riksdaler på king.com vilket jag inte gjort på typ 2 år o det gav utdelning direkt, gött! Så nu ska jag inte spela mer ikväll för då finns det risk för att jag förstör lyckan.

I morgon blir det loppis med Petra & Frida, jag ska inte sälja nåt men de har nästan ett helt bohag att sälja. KOM O KÖP! På kvällen får vi se vad det bjuder på, jag är sugen på fest men verkar va själv om det så kankse blir en hemma kväll..kankse i sommarstugan. Får se vad dagen bjuder på.
Lurar lite på om jag ska köra ett tradera-race ikväll med, skönt o bli av med skiten..

Tack & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback