Måndag

En ny vecka är startad. Känns skönt men läskigt. Skolan närmar sig med stormsteg, är jag redo? ca 18 veckor kvar av plugg, 18 veckor praktik = Josefin Pentner, Kvalificerad Inköpare. Känns läskigt. Tänk om man inte får jobb, tänk om, tänk om en massa saker. Men klart allt kommer lösa sig. Just nu är jag sugen på att jobba nåt år efter skolan o sen dra iväg någonstans. Testa på nåt annat liv.

För övrigt fruktansvärt seg måndag. Kunde knappt hålla mig vaken. Skulle jag inte haft Sanna & Sandra på jobbet skulle jag förmodligen somnat på nån toalett någonstans.
Ikväll blir det hem till mamma o pappa. Lite teknikkväll skulle jag kunna ana att det blir.
Mål med kvällen: Somna innan kl 21.00!

Tack & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback