Snart gör jag slut med Eon

I morgon smäller det, min sista dag på Eon. Det har varit en bra arbetsplats. Arbetsuppgiften kunde kankse varit mer varierande men man kan ju inte kräva allt. Har skrivit upp mig på timmar till hösten om de vill ha mig, får se om jag hinner med nåt jobb i höst.

Idag blev det snabbshopping efter jobbet, ett nagellack som jag beställt hade kommit så hämtade ut det. Det är ett sånt som man ska få 30 % längre naglar av på 5 dagar. Tror jag ska ta lite kort så jag kan följa mitt resultat. Sen tog jag ens väng på skopunkten och köpte 3 par skor som jag tittat på ett tag så det kändes skönt.

Sjukt äcklig värme ute idag btw, himla svettigt.

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback