Turen är inte riktigt på min sida

Jahopp, känns som det blir allt glesare här mellan uppdateringarna. Men nu är jag ledig i hela 4 dagar (längsta sen i jul) så nu kanske jag får lite lust och ork tillbaka.
Igår blev min telefon stulen när jag satt på bussen (sovandes). Som tur va, om man nu ska se nåt positvit med detta så var det att min nya telefon är inlämnad på service så hade en gammal skit telefon. Så telefonen gör absolut ingenting men simkort och minneskort känns lite små surt. Hoppas att jag åter är kontaktbar på fredag! Men så himla mycket man använder telefonen utan att tänka på det..bara som att sätta ett alarm.
Men sannipanni kom med frukost i morse så jag kom upp, annars hade jag nog mest legat kvar i sängen hela dagen.
Efter jobbet bar det av mot lite loppisar med Sanna & Åsa, även där va turen inte på vår sida riktigt. Alla var super taggade för fynd men vi gic därifrån nästan tomhänta.

I morgon blir det sol & bad, tvättstugan, kanske nån systund och vila! Underbart skönt ska det bli.

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är så värd lite ledig tid nu :)

2011-08-04 @ 08:39:55
URL: http://juniojag.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det är du verkligen, super skönt med sol i bad :) ses på lördag!

2011-08-04 @ 09:10:38
Postat av: sandra

passa på att njuta av ledigheten nu =)

2011-08-04 @ 15:10:55
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback