Tentaångest?

Jahopp here we go again, tenta i morgon. Hur många timmar har jossi lagt ner på att plugga till den. Ja kanske 3 timmar. Med andra ord jag borde sätta en jävla fart. Orkar jag? Är det en kurs som inte intresserar mig?Svar: JA.
Känns på nåt vis som att jag har gett upp, orkar liksom inte mer. Förra veckan sög musten ur mig.

Igår var det fest hos Mange. Jag vet inte speciellt smart drag av mig att festa men jag hade kul. I morse vaknade jag dyng förkyld och ont i halsen. Inte lika nice. Gårdagskvällen var nice men jag saknar en klubb här som man kan gå till när man är 22.

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Känner samma som du - men det är snart snart över! Jag har inte heller pluggat, men det känns lite som.. vad ska man plugga på? Aja, det får gå som det går, vore surt med en omtenta nu bara =/



Det kommer gå bra!

Kram

2011-12-04 @ 14:45:07
URL: http://emmasego.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback