En till tenta godkänd

Åhå idag fick jag reda på att min tenta i Operativt Inköp är godkänd med god marginal. 5 poäng ifrån ett VG, på alla tentor har jag varit närmare ett vg än ett g. Så nästa gång ska jag tusan sätta den fullt ut! Men just nu är jag ändå väldigt stolt över mig själv. Jag har aldrig varit nån plugg tjej o jag har inget läshuvud heller, måste läsa saker både 5 & 6 gånger innan jag fattar det. Så jag är så himla nöjd att jag klarat alla tentorna på första försöket, då borde det vara så att jag verkligen vill bli inköpare så jag ser till att plugga röven av mig för att klara det.

Har jobbat ikväll och det va dö lugnt så kom hem vid 22, riktigt skönt.
I morgon blir det loppissväng, en sväng på stan och den blir det jobb hela kvällen lång. På söndag ska jag köpa en ny tv (begagnad från Maria) men den blir ju ny för mig :) Ska ha den gamla i sovrummet, men vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska ha den på väggen, vart iså fall.. Lurar på att möblera om lite.

Min fina hund som är som iställer för ett husdjur. Men finner inger bra ställe att ställa honom på. Känns så dumt att ställa honom på golvet. Jag borde uppgradera mig till en 3rums lägenhet så jag har plats för alla mina saker ;D

Natti Natti

Tack & Hej

Kommentarer
Postat av: maria

Du är så duktig! =) Läshuvud tror jag nog allt du har! Och jag tror att du kommer få ett vg i Ea:n ska du se ;)



har du döpt hunden förresten?



Ses imorgon! Kraaaam

2011-02-26 @ 15:55:17
URL: http://marias.nu
Postat av: Jossi

Nee jag har ju inte det. Vi borde kanske komma på nåt namn :)

2011-02-27 @ 20:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback