Vilken effektiv dag!

Oj vad jag har hunnit med saker idag, var kanske lite dumt att sitta på munken och dricka vin igår när jag visste att jag skulle upp tidigt men det gick bättre än jag trott att komma upp.
Började morgonen med att städa, diska och plocka. Sen kom Sandra och färgade mitt hår, blev super bra!
11.00 kom papsi och hämtade mig och vi åkte och köpte en ny tv till mig av Maria, fortsatte med att åka till mediamarkt, elgiganten, willys och öb. Känns som alla mina ärenden blev gjorda idag och det känns fantastiskt.
Innan "vi" började skruva oc fixa tog vi en lite sallad på paus, sen snabbt som attan kom gamla tv:n upp på väggen.
Ska kolla på film i sängen ikväll för att inviga tv:n.
Nu har jag precis lagat mat så nu inväntar jag bara solsidan.

Riktigt nöjd med dagen!

Tack & Hej

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig du ar! :) Inte langt kvar nu ju! ;)

2011-02-28 @ 01:16:16
URL: http://kelsotheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback