Börja blogga igen..

Hej igen
Nu har jag börjat blogga igen och denna gång är tanken att jag ska ha en bra, rolig, fin och intressant blogg.

Jag tänkerbörja med att skirva lite om mig själv:
Jag heter Josefin. Jag är 21 år. Jag bor i Norrköping. Jag äter lök till/i allt. Jag pluggar kvalificerat inköp. Jag brukar träna. Jag tycker om mina vänner. Jag bor i en 2a. Jag tycker om alla färger. Jag är rastlös av mig. Jag har svårt att svaluta ett projekt innan jag kommer på ett nytt. Jag är nyfiken. Jag kan aldrig sitta still.
Det va det om mig.

Jag har tänkt att lägga upp tjusiga bilder och grejer här vart efter, tror själv på min egna blogg.
Ett fräckt utseende kommer med upp så smångom.

Just nu står amublansen utanför så tänker stå i kikhålet och kolla vad som hänt.

Tack & hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback