nytt jobb, nya möjligheter

två jobb söktes till sommaren, och två jobb fick jag. Känns faktiskt ganska nice om jag ska vara ärlig!
Jag hade först fått jobb på luvata, där jag redan varit en gång. Jag trivs bra med jobbet, att man får röra på sig hela tiden men det negativa är väl tiderna (måste gå upp 03.50) och att åka buss varje dag.
Så jag tänkte, frisk vågat hälften vunnet. Jag sökte mig ett annat jobb via Manpower. Allt gick snabbt, var på intervju i tisdags och i morgon ska jag börja jobba. Kontorstider, något jag har nytta av i framtiden, bättre lön än luvata, fler veckor med arbete och jag slipper åka buss varje dag. Än så länge bara fördelar med det!
I morgon kör det igång, lite för spännande?! Kommer knappt kunna sova inatt tror jag.

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: sandra

=)

2011-06-23 @ 22:54:01
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback