Den stora blööödagen är här

Uach och fy för denna dag. Vill nog bara låsa in mig i ett mörkt rum o inte känna några som helst måsten. Bara ligga där i min ensamhet. Vaknade heeelt på fel sida, vet kanske vad det beror på men ändå. Hatar när det händer, vill bara ligga i grina.
Lördag, helg, man borde vad glad & pigg som en liten lärka.

Vaknade ganska sent, vilket var as skönt att äntligen få sova ut lite. Soligt ute, drar på mig löparkläderna o tänker nu jäklar. Sätter mig och äter lite frukost och undertiden hinner det blåsa upp till storm och bli helt molning?! Så nu sitter jag här i sängen med löparkläder.

Känner lite att jag klarar inte av att vara instängd, måste få ha lite frihet. O jag klarar inte av att bestäma över någon annan, men ändå så måste jag det, får panik när ingenting händer. Jag borde egnetligen unna mig att bara umgås med dem personer jag verkligen vill, jag är värd det. Men det går inte, är fast. Hur ska man ta sig ur?

Men nu får jag försöka o tänka i lite mer glada och postivitva tankar, kan bara tycka det är skönt att få srkiva av sig på bloggen, då kan de som läser läsa det, kommentera om de känner för de o för er andra som inte vill läsa av olika anledningar behöver ju asbolsut inte göra det. Jag fyller ju faktiskt år snart, o den tanken gör mig superglad!

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Ida

Det tycker jag absolut att du är värd! Unna dig människa, annars kidnappar jag dig en dag o tar dig med till världens alla hörn! ;)

2011-05-21 @ 15:31:22
URL: http://kelsotheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback