Min födelsedag

Som ingen kunnat missa så fyller jag år idag. Jag vet att det har varit mycket klagande här på bloggen från min sida, men om jag ska summera mitt år som 21 åring är jag nöjd, men mitt år som 22 år kommer bli 100 gånger bättre!
Tänk liksom jag kommer ha tagit min examen som kvalificerad inköpare innan jag fyllt 23, tanken på det känns as nice.
Har blivit lite uppvaktad i skolan idag med paket från Maria och Fredrika. Av Maria fick jag lite krämer till ansiktet, testade lite o då kändes dem super bra så blir en liten insmörjning ikväll.
Av Fredrika (även kallad min skolmamma) fick jag en galltvål, aaaas bra för att få bort fläckar på kläderna. Jag har ju innan älskar vanish men den här galltvålen slår till o med vanish.
Mina odligar växer som aldrig förr, vilket är kul när det är mina små skötebarn.
Laddad till 1000 tills på lördag, Ida kommer hit, kankse Petra? Johan har kommit hem från USA, jag har fyllt år. Kommer bli en kanon kväll!
Idag har jag även unnat mig en massage, as skönt. Fick en riktig liten ego-boost av massören. Komplimang efter komplimang. Jag hade fin piercing (den under läppen), min tatuering på armen va fin, mina byxor va fina och sist och typ bästa att jag hade fin hudkvalitet på ryggen, vart fick jag den ifrån liksom? Men kändes kul att hon sa det!

Men det bästa av allt som jag lite sparat till sist, mitt mål är närmare än jag själv tror. Igår va jag på hm och köpte två shorts. Jag har ju själv inte riktigt fattat att jag gått ner i vikt. Har ju försökt så många gånger men aldrig lyckats o nu har jag gjort det. Av ren vana haffade jag åt mig ett storlek 42, var för stort, testar ett par i storlek 40, var för stort. Så storlek 38 fick det bli. Vilket även vatt mitt mål under hela denna utmaning. Visst jag är medveten om att det är lite kvar att jobba på och att alla kläder i strl 38 inte passar mig. Men det kändes så jävla fett att äntligen kunna ha den storleken som ett alternativ. Det var nog den bästa födelsedagspresenten jag kunde ge till mig själv.
Grattis till mig!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Gud vad duktig du är! (från tjejen som skriver till dig på alla olika forum haha)

2011-05-26 @ 17:21:35
Postat av: Frida

Jag är imponerad av dig Josefin, skit bra jobbat och de syns verkligen! det tar ett tag innan hjärnan hänger med när kroppen har förändrats!ha de fint :)

2011-05-26 @ 19:57:46
Postat av: sandra

Så jäkla bra jobbat! Du är och kommer bli en ännu snyggare kalaspingla =)

2011-05-26 @ 21:24:22
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Jossi

Tack, va snälla ni är! O kul att det syns, behöver höra det med så jag inte bara får för mig det :)

hihi jaa, jag ska va så jävla snygg (läs full) i helgen!

2011-05-26 @ 22:05:50
URL: http://joshi.blogg.se/
Postat av: Maria

Är så glad för din skull! Du har kämpat, och det har gett resultat så riktigt bra jobbat! Och det syns väldigt mycket! Du är jätte fin!

Ha en toppen helg!

2011-05-27 @ 23:18:09
URL: http://marias.nu
Postat av: Emma

Härligt jobbat! Du är skitduktig! Hoppas ni får det grymt ikväll! Kram!

2011-05-28 @ 08:23:59
URL: http://emmaskaos.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback