Min sommardröm gick i kras

Usch och fy. Fick hem klänningen som jag beställt från nelly. Klänningen som jag skulle känna mig på fin i på min födelsedagsfest. Men det va ingen klänning man känner dig fin i.

1) Den va lagom i storleken, blev överlycklig. Tycker nelly brukar va ganska små i storleken så va riktigt gött att jag fick på mig storlk M/L = jag måste gått ner i vikt.

2) Den satt för jävligt sent ut sagt

3) Jag hade tydligen för stora bröst?! Sen när hände det? "kupan" var för liten..

4) Den stramade i axlarna, var liksom för tight tyg. + att var ett band runt midjan som inte finns med på någon bild

5) Den satt jättefint i ryggen

Blir att retuernera detta lilla klänning och hoppas på att den passar någon annan. Men nästa problem, hur returnerar man till nelly? Enligt hemsidan ska man bara skriva adressen och lägga på lådan utan frimärken. Känns jätte skumt?! + att de skriver att kund har fullt ekonomiskt ansvar, kul då om den inte kommer fram.
Sen är det en lapp som man ska skriva orsak till retuerneringen, och det står tydligt "fylls i av kund". Vänder man sida på pappret så är det en till typ likadan, fast inte riktigt där det står, "endast denna ska fyllas i, inte den på andra sidan" MEN JAHA?
Nån som gjort detta förrut och vet hur jag ska gå tillväga?

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: sandra

=( Tråkigt med klänningen =(

2011-05-25 @ 14:46:09
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback