Lättad

Sådär ja, examensarbetet är inskickat. Känns skönt att slippa "skiten" ett tag. Har ju en opponering på ett annat arbete och redovisning kvar innan det är helt i mål men känns ändå skönt. Är ju av med den tyngsta biten.
Så nu har jag börjat ladda om, har klarat av att äta med. Så himla mycket mer energi man får då! Typ kissie borde ha noll energi?
Tanken slog mig även, nu såhär när jag är glad om jag ändå skulle köra på o söka till IQ klubben Mensa. Tror jag skulle passa där..dock trodde jag det var ett test på intrnet som man gjorde, men man var tvungen att skriva upp i en sal. Fanns elva platser kvar i Norrköping..kankse ska anmäla mig ändå.

I morgon blir det loppis!

Tack & hej


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi har gjort ett bra jobb !

Det är kul att du är pågång igen, resten av veckorna kommer gå snabbt och snart är vi ute på Lia:n

2011-11-13 @ 11:28:06
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Joshua

Ja du, du vet vad jag tycker angående den biten, men nu är det över iaf :)



Ja gud ja, är ju mindre än en månad kvar, skönt!

2011-11-13 @ 12:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback