Back on track

Sådär ja då var jag tillbaka, har lite svårt att hitta inspiration till denna blogg. Eller känns lite små läskigt eftersom man inte vet vem det är som läser den. Fast det kankse är tjusningen med en blogg?
Har lovat mig själv att blogga varje dag denna vecka för att förhoppningsvis få upp läsarantalet igen, hade faktiskt ganska många läsare när jag var på hugget.

Allt rullar på som det ska, skolan går bra, jag är bra och ser fram emot att få börja på Siemens den 12 december. Ska blir underbart skönt. Slippa skolan, klassen, plugget. Slippa känna känslan att man alltid har nåt att göra. När man har ett jobb kan man (förhoppningsvis) släppa det när man kommer hem, det kan jag inte med skolan. Alltid en ständig stress och press, kan jag göra bättre, jag borde göra mer osv.

Helgen (som redan är planerad på en måndag?) kommer nog blir nice. Åsa kommer på torsdag, o sen vankas det utgång med Åsa och Petra på lördag. Blir nog ruskigt trevligt. HAr redan börjat planera vad jag ska ha på mig, hur jag ska ha håret o vilka smycken jag ska ha o så. Lär nog ändra mig några gånger.

Blev helt plötsligt så att jag satt o beställde lite inne på Nellys hemsida, var ju inte alls det jag tänkt med kvällen..

Bland annat så blev det dessa skor, en riktig vinterkänga! Hoppas jag kommer kunna gå i dem utan att bryta foten.

Råkade även bli så att jag beställde ett halsband från Style By Tyra när jag ändå var i farten. HAr egentligen lite svårt för sånna halsband för att det känns obehagligt, men jag ska ge det ett försök.



Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback