Hoppla Hoppla

..vad länge sen det var jag bloggade. Jag vill blogga, tycker det är kul att blogga men jag glömmer bort det så lätt o känner att jag inte har så mycket att skriva om.
Skolan går nice, bara nio veckor kvar nu fram till att jag går ut på praktik som ska tillbringas som strategisk inköpare på Siemens. Ser fram emot det som tusan.
Vilka grejer går emot mig i skolan så är kankse bara att identifiera problemet och sedan ta itu med det.

Helgen helgen helgen, va kul det skulle va ju göra nåt kul i helgen. Nåt som får mig på goda tankar.

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Sandri

Hallo sis! Om du vill ha något från Kina så säg till! Det finns massor. Allt är så klart kopior men det finns massa fina väskor i läder, små och stora, asfina jeffrey campbell-kopior, kläderna är dte lite si och så med, ganska små storlekar framförallt. Mne något särskillt som önskas? Med blaffig logga? Haha eller inte. Det mesta är rätt diskret och riktigt snyggt faktiskt. Min tele funkar inte och facebook och gmail är spärrat av kinesiska staten så lämna en kommentar här så fort som möjligt så håller jag utkik! pozz

2011-10-08 @ 18:14:38
URL: http://sandrapentner.wordpress.com
Postat av: Jossi

Heeelloo sis, såg din kommentar i min bloggish nu. Jag skulle väldigt gärna uppskatta någonting fint. Skulle inte va helt fel med någon större väska i skin, typ lite sån i storleken som du har/hade som jobb väska! Är du med mig? Men jag är ju heller inte den som är den som bangar ett par kopior skulle va asa nice, min skostorlek är 38 1/2 - 39..kanske är nån annan på resan som med har det som kan testa så det är rätt sizee. Tackar på lilla förhanden. Kommenterade samma inlägg på din blogg med.

Puzzhizar

2011-10-09 @ 11:15:12
Postat av: Jossi

Skulle även kunna tänka mig nån trevlig scaf!

2011-10-09 @ 11:17:42
Postat av: Sandri

bra! Jag ska se vad jag kan ordna. Min blogg funkar inte, det går inte ens komma in på wordpress.com. Spärrat av den fantastiska kinesiska staten. Men jag hittar nåt tjusigt ska du se!

2011-10-10 @ 13:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback