Hemma idag med

Det blev ingen jobb idag heller. Febern är borta, urinvägsinfektionen är bättre men inte bra så egentligen mår jag inte superdåligt men jag kände att det var bäst att stanna hemma en dag till för att vila upp mig lite så jag kan gå all in i morgon. Idag ska jag till o med försöka ta mig utanför lägenheten.
Jag är så himla rastlös, det är ju det västa med att gå hemma när man inte är så sjuk så man bara ligger i sängen. Laddade ner en film igår så ska se den tänka jag.

Jag sökte lite jobb igår med. Sökte ett inköpsjobb på ett företag som jag var på kvartalsmöte med förra veckan. Känns lite konstigt att söka sig till sånna företag man har besökt med det företaget man är på på. Men va tusan, man måste ju ta för sig lite. Det skulle vara kul att komma på intervju till just det företaget, så vi får se vad som händer. Sista ansökningsdagen var på söndag så antar att de väntar med att kalla in till intervjuer tills nästa vecka. Det var start enligt överenskommelse, vilket passar mig ypperligt eftersom jag har lite kvar och inte kan börja fören i April. Spännande!

Tack & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback