Lördag

Helg helg helg, underbara helg. Tog mig en rejäl sovmorgon (tydligen så glömde jag ställa klockan) idag, det va skönt. Upp, pigg som en tupp la jag benen på ryggen och tog en förmiddagspromenad runt på lite loppisar. Hittade inget, eller skulle inte ha nåt men ibland kan det ju vara skoj att kolla lite. Tog även en sväng på stan eftersom min deo var typ slut igår, jag var på kast humör så jag slängde den. Så i morse när jag vakna fanns det ingen deo = svett jossi? Så var tvungen att köpa en ny.

Nu blir det plugg, den underbara kursen corporate social responisility ska jag hugga in på nu. Känns såhär i efterhand att jag tagit mig ganska mycket vatten över huvudet. Första inlämningsuppgiften ska vara inne i morgon och jag har knappt öppnat boken än, så nu blir det plugg kan man säga. Skulle det vara så att jag inte orkar med den så är det ju bara hoppa av och läsa kursen i höst istället. Jag gör mitt bästa för dagen så får jag se hur långt det räcker!

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback