Simmat

Idag efter jobbet packade jag väskan med badkläder och begav mig till badhuset.
Simmade hela 1 km, jag känner reda hur träningsvärken kommer smygande i mage och armar. Kommer bli en härlig lördag eftersom det för mig alltid är värst två dagar efteråt.
Känns super skönt att komma igång lite. I morgon är det dags för pw/löp runt promenaderna, får nog ta det lite i intervaller, tror nämligen inte jag orkar löpa runt.

I morgon är det lunch med klassen. Känns rätt ångestladdat men det blir nog bra. Förstår egentligen ens inte varför jag anmälde mitt intresse..anledning till att få ledig dag kanske?
Det kanske blir jätte trevligt, vem vet!

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så duktig ! =D

2012-02-17 @ 17:16:13
URL: http://malmbergsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback