Onsdag

Ännu en dag har passerat med både med och motgångar.
Ringde posten och fick veta att ingen ersättning kommer betalas ut. Han var fruktansvärt otrevlig även fast jag var trevlig från början.
Ringde läkaren och fick ett nytt recpet eftersom de skrev fel förra veckan.
Mitt köttsår på fingret börjar läka, det läcker iaf inte ut någon vävnad längre. Fick en förhårdnad på fingret som sedan blev som en blåsa, eller mer löst skinn. Så jag röck loss skinnet utan att det gjorde speciellt ont. Men det skulle jag inte ha gjort, det blev svullet, rött och vävnaden typ vällde ut ur såret. Men det va coolt för man kunde typ se cellbildningen.

Ska lyxa till det med en ansiktismask, hårinpackning och ett bad lite senare. Men snart blir det efterlyst!

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback