Strategidagar

Nu har jag precis kommit hem efter 24 timmars strategiprat med mitt LIA företag. Känns som jag har lärt mig massor! Vi bodde på jättemysigt litet hotell/vandrarhem, skulle verkligen kunna tänka mig att åka tillbaka fast som en weekend.
Jag har även ätit en massa som jag aldrig i mitt liv trodde jag skulle äta, typ poscherat ägg om det stavas och heter så. har även hunnit få i mig hjort, gräsand och anklever, gott var det iaf.
Förutom all mat så har vi gjort massa gruppövningar och arbetat fram hållbara strategier. Vi är 3 nya (inkl. mig) i gruppen så det känndes riktigt nödvändigt med gruppövningar så man få komma in i "gänget" och presentera sig ordentligt. Jag är helnöjd med vår lilla vistelse i skogen!



Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback