Traderarace

Nu är jag igång på tradera igen. Känner av någon konstig anledning att jag vill ha pengar, fast jag vet inte vad jag ska ha pengarna till och jag känner mig för tillfället inte alls fattig..hum.
Det kan vara så att jag känner att jag vill börja rensa och passa på att tjäna en hacka så det inte blir så mycket sånt när jag ska flytta..när jag nu ska flytta. Känner mer och mer att jag inte vill bo kvar och att det kvittar vart jag tar vägen.
Skulle ju va skoj o spara ihop lite pengar så jag kunde unna mig någon resa i sommar, det kankse ska bli ett mål mitt mål med alla tradera annonser?

Kolla gärna in min auktioner (och buda)
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1254712

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback