Vår!

Nu mina vänner är det vår, har varit ute och cyklat precis och det var en riktigt exotisk värme ute.
Sjukt hur mycket mer energ jag får när det är ljust när jag kommer hem om eftermiddagarna. Dock känner jag mig lite pollentrött, eller så är jag bara lite ovan med omställningen från evigt mörker i sex månader till en massa solljus.

I helgen kommer stora-stora-stora syster (hon blir nämligen snart 25, därför är hon så stor) och i ska  i vanlig ording stå på NKPG-style tillsammans med Frida och Erika. Kom och köp! Tror det kommer bli riktigt bra.

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Sandrizzzz

Sluta retas.

2012-03-29 @ 01:22:05
URL: http://Sandrapentner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback